
Michał Mroczek
Humanista w świecie IT, politolog z wykształcenia, socjolog z zamiłowania, fan zarządzania zmianą, pasjonat teorii zarządzania i biznesu ubezpieczeniowego, w wolnych chwilach kieruje Wydziałem Analizy Biznesowej w AXA Polska, gdzieś na styku strategii, portfela projektów, operacji i produkcji oprogramowania.
W zależności od potrzeby zakłada któryś z kapeluszy: Head Business Analyst, Chief Business Architect, lub Chief Product Owner.
Ponad 10 lat doświadczenia w analizowaniu i syntetyzowaniu wymagań.
Zaczynał jako typowy analityk u dostawcy IT, odpowiedzialny za spisywanie wymagań klienta (tzw. “human requirements recorder”), by z czasem (i niestety wiekiem) zrozumieć, że w analizie nie to jest najważniejsze.
Bardzo żałuje, że analizy biznesowej prawie w ogóle nie ma na studiach I stopnia, a jeżeli już jest, to jedynie na kierunkach związanych z IT.
